Sunday, March 15, 2009

Sakit kepala...

Satu2nya penyakit yang tak ingin dihidapi.. Sakit kepala..
Semalam lepas mesyuarat terus pegi kenduri cikgu Arbaayah (majlis menyambut menantu pertama). Masa ni kepala dah mula pusing... Gagahkan diri juga dan terus berkejar ke Printco. Tak sabar nak tengok dummy tapi rupanya majalah masih dalam proses paging!! Malangnya nasib. Kenapalah banyak benar ujian nak bereskan majalah tu. Tak tahu apa yang tak kena. Lagi ralat rasa hati bila 2008 siap dicetak! Apa dah jadi sebenarnya dengan 2007... Ada sesuatu yang tak kena dengan saya barangkali... Insan berdosa... Sekejap saja di printco, kepala makin pusing!!

Balik ke rumah terus tersungkur.. Sakit wehh..
Tak pernah terjadi memuntahkan diri di ruang tamu.. hehe.. kesian echah. Sori echah ya... Nasib baik echah ada kat rumah... Banyak tolong mcik umi.. MMMUAH!! LUV U!

1 comment:

Anonymous said...

sabar. sabar separuh daripada iman..